fredag 11 december 2009


                                                       tinek



                                                               Kråkvik & D'orazio

JAHA.
Julstämningen vill inte riktigt infinna sig här hos
mig. Surfar runt för att inspirera mig själv..
Jag är kär i Tinek:s rangliga, glesa, magra stackare
till julgran. Den är ju för charmig!

Hm..
Var finns ett Lärkträdsbestånd..?..

Kråkvik & D'orazio:s julbilder e jag också smått
förälskad i.

 




       



                                                                                                                                    

1 kommentar:

  1. Underbara inspirationsbilder och lärkbeståndet finns här..syrran min har varit hemma från österlen med ett helt fång...) ha en fin helg, KRAM

    SvaraRadera